Eventplanlægning i 3 simple trin

Har du et event, du skal planlægge, og mangler du en smule hjælp til, hvordan du skal klare det? Så kan du bruge et online tilmeldingssystem, hvor du nemt kan holde øje med, hvem der deltager om de har betalt osv. 

1.   Send invitationer og se deltagerlister

Det kan være svært at finde en effektiv måde at få sendt alle invitationerne ud, og især hvis du skal sende dem individuelt til hver enkelt person. Med et tilmeldingssystem bliver det meget nemmere for dig. Du kan også indstille systemet til at sende invitationerne ud på et bestemt tidspunkt, så du ikke behøver at sidde klar ved computeren, når det skal gøres. 

2. Tilvalg af diverse ting

Det er muligt at oprette diverse tilvalg, som dine gæster kan vælge og betale for. Det kan f.eks. være frokostretter eller lignende, som koster ekstra penge ud over det, eventet koster. Du kan oprette så mange tilvalg, som du har lyst til, og du kan ovenikøbet dele dem ud på forskellige deltagerkategorier og bestemme forskellige priser. 

Det er også muligt, at du har nogle deltagere, der har behov for en overnatningsmulighed. I dette tilfælde, og hvis det er jer, der står for at booke hotelrum, kan du nemt sætte forskellige slags værelser ind som tilvalg og lade deltagerne bestemme hvilken type værelse, de ønsker. Deltagerne kan også sende en form for invitation til hinanden, hvis de ønsker at dele værelse, hvilket er fordelagtigt for par, familiemedlemmer eller andre, der ønsker at sove i samme værelse-

3. Se program – også på app

Med et tilmeldingssystem er det nemt for dig at holde styr på programmet, samtidig med, at deltagerne har nem adgang til samme program. 

Det er muligt at dele programmet op mellem deltagerkategorierne, hvis du ved, at der er nogle personer, der skal være ét sted, og andre, der skal være et andet, på samme tid. 

En effektiv funktion er appen, dine gæster kan downloade. Det kan være frustrerende ikke at have et program på sig, eller at være nødt til at gå rundt med et papirprogram, og her er en app helt perfekt.